Regulamin od 03.07.2025 roku

1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE


1. Niniejszy dokument określa warunki sprzedaży oraz świadczenia usług
w ramach sklepu internetowego prowadzonego pod adresem
www.zakladzlotniczykoronowo.pl
przez Janusza Grudniewskiego i
Romana Rogozińskiego w formie spółki cywilnej pod nazwą Janusz
Grudniewski, Roman Rogoziński wspólnicy spółki cywilnej Zakład
Złotniczy, ul. Plac Zwycięstwa 6, Koronowo 86-010, NIP spółki cywilnej:
5540091747, zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej (CEiDG) telefon kontaktowy +48505596499
poniedziałek- piątek 9-17, sobota 9-13 , na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie.


2. Klient decydując się na kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą, ponosi
koszty zwykłego połączenia telefonicznego, według stawek wybranego
przez Niego operatora.


3. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronach internetowych
Sklepu, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i
utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku
w każdej chwili, oraz jest udostępniany Klientowi po zawarciu umowy w
sposób umożliwiający dostęp do niego w przyszłości.


4. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest dobrowolna, jednakże
niezbędna do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym do
utworzenia konta w Sklepie Internetowym lub złożenia Zamówienia.


5. Dla potrzeb interpretacji Regulaminu, poniższe postanowienia
oznaczają:
a) Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
b) Formularz zamówienia – udostępniony w Sklepie internetowym
interaktywny formularz umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia;
c) Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności
prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą,
osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną,
której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, zawierająca
Umowę sprzedaży;
d) Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 24 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.);
e) Konto – wyodrębniona cześć Sklepu internetowego, przydzielona
indywidualnie Klientowi;
f) Konsument – osoba fizyczna, która za pośrednictwem Sklepu korzysta
z usług świadczonych drogą elektroniczną lub zawiera umowę
sprzedaży w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową, tj. konsument w rozumieniu art. 221
kodeksu cywilnego. Za konsumenta uważa się także osobę fizyczną
zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla
niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
ujawnionego w CEIDG;
g) Produkt – towar prezentowany w Sklepie internetowym, będący
rzeczą ruchomą, przeznaczony do sprzedaży;
h) Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1]
Kodeksu cywilnego;
i) Regulamin – niniejszy dokument; Konta,

j) Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu internetowego;
k) RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE.
l) Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę sklep
internetowy, dostępny pod adresem
www.zakladzlotniczykoronowo.pl
m) Sprzedawca - Janusz Grudniewski, Roman Rogoziński wspólnicy spółki
cywilnej Zakład Złotniczy, ul. Plac Zwycięstwa 6, Koronowo 86-010,
NIP spółki cywilnej: 5540091747
n) Umowa sprzedaży – zawarta w wyniku Zamówienia między Klientem a
Sprzedawcą, umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
o) Usługi elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą
elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz.
1204 ze zm.);
p) Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta ( Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.),
q) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18
lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144,
poz. 1204 ze zm.);
r) Użytkownik – każdy pojedynczy użytkownik sieci Internet,
korzystający z Usług elektronicznych świadczonych w Sklepie
internetowym;
s) Zamówienie – złożone za pośrednictwem elektronicznego Formularza
zamówienia, oświadczenie Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy
sprzedaży Produktu prezentowanego w Sklepie internetowym,
t) koszyk - usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze
Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu złożenia
Zamówienia jednego lub kilku Produktów, wpisania kodów
rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach
określonych odrębnymi umowami/regulaminami, wyświetlenia
podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich
Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki), wyświetlenia
przewidywanego terminu dostawy Produktów,
u) Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Konsumentem w
ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość w
ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron, z
wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
v) Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie
z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z
późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
6. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i
promocji, których warunki i zasady każdorazowo zostaną podane na
stronach internetowych Sklepu lub określone w odrębnym regulaminie.
7. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile
Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
8. W ramach Sklepu umowy zawierane są w języku polskim.


2. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO


1. W celu korzystania ze Sklepu internetowego konieczne jest spełnienie
przez system teleinformatyczny Użytkownika następujących wymagań:
a) komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu
b) dostęp do poczty elektronicznej,
c) standardowa przeglądarka internetowa
d) włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript,
e) program do odczytu i zapisywania plików formatu PDF.
2. Korzystanie z Usług elektronicznych, może wiązać się z zagrożeniem po
stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości
wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Użytkownika
szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego
danych przez osoby nieuprawnione. Zaleca się Użytkownikowi
stosowanie właściwych środków technicznych, które zminimalizują ich
wystąpienie.
3. Sprzedawca informuje, że w Sklepie wykorzystywane są mechanizmy
plików cookies. Zasady ich wykorzystania reguluje Polityka cookies
dostępna na stronie internetowej Sklepu.
4. Zakazane jest dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez
przepisy prawa, w tym treści propagujących przemoc, zniesławiających
lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
5. Osoby korzystające z Usług oraz zawierające Umowę sprzedaży w
imieniu innej osoby powinny posiadać w tym zakresie stosowne
umocowanie. Akceptując Regulamin osoba, o której mowa w zdaniu
poprzednim oświadcza, że posiada umocowanie do korzystania z Usług
i/lub do zawarcia Umowy sprzedaży pochodzące od osoby, w imieniu
której jest zawierana umowa.
6. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego
korzystanie z bezpłatnych usług, które są świadczone przez Sprzedawcę
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
7. Użytkownik zobowiązany jest korzystać ze Sklepu w sposób zgodny z
przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz ogólnie
przyjętymi w sieci Internet zasadami.


3. INFORMACJA O PLASOWANIU WYNIKÓW WYSZUKIWANIA


Sprzedawca informuje, że przez plasowanie należy rozumieć przyznawanie przez
sklep internetowy określonej widoczności produktom lub wagi nadawanej
wynikom wyszukiwania w serwisie internetowym sklepu.
1.Wyszukiwarka Sklepu Internetowego
Użytkownik wpisując określoną treść w okno wyszukiwarki sklepu
internetowego, uruchamia program szukający, który rozpoczyna przeszukiwanie
indeksów produktów w celu odnalezienia szukanej treści:
• wyszukiwarka korzysta z zdefiniowanego słownika synonimów;
• wyszukiwarka posiada funkcjonalność prezentowania podpowiedzi, które są
dopasowaniami zawierającymi frazy wprowadzone przez użytkownika. Jako
wyniki wyszukiwania użytkownik otrzymuje produkty, których indeksy zawierają
wprowadzony przez użytkownika tekst lub ich synonimy.
2. Kategorie produktowe
Użytkownik ma możliwość wyszukania danego produktu poprzez funkcjonalność
wybierania kolejnych zakładek kategorii produktowych w sklepie internetowym.
3. Kolejność prezentowania wyników wyszukiwania
Kolejność prezentowania wyników wyszukiwania lub nadawania im określonej
widoczności zależna jest w pierwszej kolejności od ustawień kryterium ich
prezentowania przez użytkownika. Kolejność prezentowania podpowiedzi w
wyszukiwarce sklepu internetowego jak również wyników wyszukiwania w
ramach wyszukiwarki lub kategorii produktowych, w przypadku spełniania
warunków wprowadzonych przez użytkownika (fraza lub wybrana kategoria)
przez więcej niż jeden produkt uzależniona jest od algorytmu przyznającemu
danemu produktowi określoną punktację. Czym wyższa punktacja, tym produkt
prezentowany jest wcześniej. Punktacja dla danego produktu przyznawana jest
w oparciu o algorytmy bazujące na dopasowaniu frazy wyszukiwania do nazw
produktów lub ich identyfikatorach liczbowo-numerycznych ( np.EAN, SKU)
występujących w sklepie Sprzedającego.


4. USŁUGI ELEKTRONICZNE


1. Sprzedawca umożliwia Użytkownikom korzystanie z następujących
bezpłatnych Usług elektronicznych: Konta, Formularza zamówienia,
Newsletter.
2. W celu rozpoczęcia korzystania z usługi prowadzenia Konta konieczna jest
uprzednia Rejestracja w Sklepie internetowym, która następuje poprzez
wypełnienie i przesłanie Sprzedawcy formularza rejestracyjnego
dostępnego na stronach internetowych Sklepu.
3. Umowa o prowadzenie Konta zawarta jest z chwilą otrzymania przez
Użytkownika potwierdzenia Rejestracji na czas nieoznaczony. Użytkownik
może w każdym czasie rozwiązać umowę, poprzez przesłanie stosownego
oświadczenia Sprzedawcy lub skorzystania z przycisku „usuń Konto”.
4. Sprzedawca udostępnia Formularz zamówienia umożliwiający dokonanie
zakupu Produktów prezentowanych w Sklepie. Usługa udostępnienia
Formularza zamówienia świadczona jest przez czas oznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą wysłania Formularza zamówienia do Sprzedawcy.
5. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu,
Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania
naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o
świadczenie Usług elektronicznych w trybie natychmiastowym.
6. Wszelkie reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, a
związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego
www.zakladzlotniczykoronowo.pl klient może złożyć na adres mailowy :
kontakt@zakladzlotniczykoronowo.pl
7. Złożona w ten sposób reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sprzedawcę
w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
8. Każdy Użytkownik ma możliwość zapisu do Newslettera zgodnie z
procesem opisanym w niniejszym regulaminie.


5. NEWSLETTER


1.Użytkownik, może wyrazić zgodę na udostępnienie swojego adresu e-mail
również w celu wykorzystania go przez Sprzedawcę do wysyłania Użytkownikowi
informacji handlowych (dalej: „Newsletter”) dotyczących działalności, w tym
towarów, Sprzedawcy, takie jak np. informacje o nowościach, promocjach, kody
rabatowe, oraz przypomnienia o porzuconym koszyku. Użytkownik wyraża
odrębne zgody na: a) przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną, b)
wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych do celów marketingu
bezpośredniego
2. Zawarcie umowy o świadczenie usługi newslettera następuje z chwilą
potwierdzenia przez Użytkownika subskrypcji do newslettera, za pośrednictwem
linku znajdującego się w e-mailu otrzymanym przez Użytkownika po podaniu
swojego imienia i e-maila w odpowiednim miejscu w Sklepie, lub poprzez
zaznaczenie checkboxa dotyczącego zapisu do newslettera w ramach Konta.
Rezygnacja jest skuteczna natychmiast po jej zgłoszeniu.
3.Wiadomość wysłana pocztą elektroniczną w ramach usługi newslettera
zawiera:
a) dane Sprzedawcy jako nadawcy newslettera,
b) wskazanie tematu określającego treść newslettera,
c) informację handlową,
d) informację o sposobie rezygnacji z otrzymywania newslettera
4.Usługa newslettera świadczona będzie przez czas nieoznaczony. Użytkownik
może w każdym czasie zrezygnować z otrzymywania newslettera poprzez
kliknięcie w specjalnie oznaczony link znajdujący się pod treścią wiadomości
newslettera lub poprzez odznaczenie checkboxa dotyczącego zgody na
otrzymywanie informacji handlowych w ramach Konta.
5. Usługa Newsletter polega na cyklicznym przesyłaniu na podany przez
Użytkownika adres e-mail informacji o nowościach, promocjach, produktach,
wydarzeniach oraz innych komunikatach marketingowych dotyczących
działalności Usługodawcy lub jego partnerów.
6. Treści zawarte w Newsletterze stanowią własność intelektualną Usługodawcy
lub innych uprawnionych podmiotów i są chronione przepisami prawa.
Użytkownik nie nabywa do nich żadnych praw ani licencji.
7. Korzystanie z Newslettera jest bezpłatne, z wyjątkiem opłat za dostęp do
Internetu, które ponosi Użytkownik zgodnie z umową z operatorem
telekomunikacyjnym.
8. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości, tematyki lub
zakończenia świadczenia usługi Newsletter w dowolnym momencie.
9. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi newslettera na
podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Użytkownik ma prawo dostępu do
treści swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do
cofnięcia zgody w dowolnym momencie..
10. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
znajdują się w Polityce Prywatności (DANE OSOBOWE) dostępnej na stronie
Usługodawcy.


6. REJESTRACJA


1. Użytkownik ma możliwość założenia w Sklepie Konta, na którym Użytkownicy
mogą w szczególności aktualizować swoje dane, dokonać zmiany hasła, jak
również przeglądać swoje zamówienia.
2. Rejestracja możliwa jest poza procesem zakupowym.
3. W celu Rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny, w którym podać
należy dane oznaczone jako obowiązkowe oraz zaznaczyć checkbox dotyczący
zapoznania się z Regulaminem.
4. W wyniku Rejestracji zostaje utworzone dla Użytkownika Konto. Użytkownik
otrzymuje maila z potwierdzeniem utworzenia Konta.
5. Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkownika bezpłatną usługę w postaci
utrzymania Konta Użytkownika. Do zawarcia umowy o świadczenie tej usługi
dochodzi z chwilą otrzymania przez Użytkownika wiadomości, o której mowa w
ust. 4 powyżej. Umowa o utrzymanie Konta zawarta jest na czas nieokreślony.
Użytkownik w każdym czasie i bez podawania przyczyn może wypowiedzieć tę
umowę, poprzez złożenie stosownego oświadczenia lub żądanie usunięcia
Konta, co powoduje rozwiązanie umowy o świadczenie usług utrzymania Konta
w Sklepie Internetowym. W celu rozwiązania umowy o utrzymanie Konta należy
wysłać e-mail na adres: shop@korneliarataj.com. W sytuacji, gdy Sprzedawca
jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta oraz przyjętego
przez Sklep, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania
przedmiotowego zamówienia. Dane Użytkownika, który rozwiązał umowę o
utrzymanie Konta zostają usunięte, chyba, że pojawi się inna podstawa dalszego
przetwarzania danych Użytkownika, o czym Użytkownik zostanie
poinformowany.
6. Zabronione jest zamieszczanie przez Użytkownika wśród informacji
dostępnych na Koncie treści o charakterze bezprawnym.
7. Zabronione jest korzystanie przez Użytkowników z kont innych Użytkowników
oraz udostępnianie swojego Konta innym Użytkownikom.
8. Sklep umożliwia zalogowanie się do Konta również poprzez konto danego
Użytkownika założone na Facebooku lub Google. W przypadku wyboru przez
Klienta powyższego sposobu logowania do Konta, Facebook lub Google na
podstawie stosowanych przez siebie mechanizmów weryfikacji Użytkownika
udostępniają Sprzedawcy – jedynie w celach weryfikacji tożsamości Użytkownika– dane Użytkownika z jego konta na Facebooku lub Google w zakresie: imienia,
nazwiska, adresu email lub zdjęcia profilowego. Wybierając taką formę
logowania do Konta Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że jego dane
osobowe w powyższym zakresie zostaną udostępnione Sprzedawcy, jako
odrębnemu administratorowi danych osobowych, przez Facebook lub Google,
przy czym Sprzedawca wykorzysta te dane wyłącznie w celach umożliwienia
zalogowania na Konto.


7. SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I OPINIE O PRODUKTACH


1. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie
nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie
wprowadzone na rynek polski, o ile Sprzedawca nie oznaczył ich jako
niepełnowartościowe.
2. Każdy Produkt dostępny w Sklepie posiada opis. Opis Produktu
wskazuje każdorazowo na podstawowe cechy Produktu, w
szczególności rodzaj, cenę.
3. Produkty dostępne w Sklepie powinny być używane w sposób zgodny z
informacją zawartą w opisie Produktu lub w informacji umieszczonej na
Produkcie lub dołączonej do Produktu.
4. Ceny Produktów prezentowanych w Sklepie są cenami brutto i
zawierają wszystkie składniki w tym podatek VAT. Cena Produktu nie
zawiera kosztów jego dostawy, chyba że wyraźnie tak zaznaczono w
jego opisie.
5. Informacje o Produktach prezentowane w Sklepie internetowym nie
stanowią oferty, a zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art.
71 Kodeksu Cywilnego.
6. Zdjęcia i opisy Produktów zamieszczone w Sklepie mają charakter
poglądowy. Zdjęcia i opisy Produktów obrazują w sposób
demonstracyjny właściwości, wygląd i parametry użytkowych Produktu.
Wygląd Produktu na fotografiach prezentowanych w Sklepie może
różnić się w niewielkim stopniu od wyglądu Produktu będącego
przedmiotem Umowy sprzedaży. Różnice w wyglądzie Produktów mogą
wynikać z przyczyn technicznych związanych z urządzeniem, za pomocą
którego Klient korzysta ze Sklepu.
7. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu
internetowego należy wejść na stronę internetową
www.zakladzlotniczykoronowo.pl i dokonać wyboru produktów,
podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane
Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
8. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez
ich dodanie do koszyka.
9. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku
„Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych
oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się
wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi
na stronie. W celu złożenia Zamówienia należy poprawnie wypełnić
Formularz zamówienia.
10.W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane
osobowe.
Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo
do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał
nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości
Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący
zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną
o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje
prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją
prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych
pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym,
Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez
Kupującego.
11.Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w
formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest
zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć
posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 7 powyżej.
12. Rejestracja w serwisie nie jest konieczna do złożenia zamówienia w
Sklepie Internetowym.
13.Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego
wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie
złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie
zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w
tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) wybranego sposobu dostawy,
14. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści
Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako
obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.
15.Złożenie Zamówienia stanowi ofertę Klienta zawarcia umowy sprzedaży
wybranych przez niego Produktów. Klient otrzymuje automatycznie
potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia do systemu teleinformatycznego
Sprzedawcy.
16. Sprzedawca przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta
potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi
oświadczenie o przyjęciu oferty Klienta i z tą chwilą dochodzi do
zawarcia umowy sprzedaży Produktów.
17.Sprzedawca wykonuje czynności mające na celu zapewnienie
dostępności produktów prezentowanych w sklepie Internetowym. W
wyjątkowych przypadkach, w szczególności w razie jednoczesnego
złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu klientów, może się
zdarzyć, że dany towar nie jest faktycznie dostępny. W takim przypadku
klient z uwagi na niemożliwość spełnienia świadczenia otrzyma
informację o braku możliwości zrealizowania zamówienia (na podstawie
przepisów właściwych kodeksu cywilnego, w tym mogą mieć
zastosowanie art. 493-495 kodeksu cywilnego).
18.Sprzedawca umożliwia użytkownikom sklepu online dostęp do opinii o
produktach wystawionych przez klientów w sklepie internetowym.
Sprzedawca przy współpracy z zaufanym podwykonawcą zapewnia, aby
publikowane opinie pochodziły od osób, które używały danego
produktu lub go nabyły poprzez wysłanie ankiety odnośnie wystawienia
opinii po złożeniu Zamówienia przez danego klienta. W tym celu po
dokonaniu zakupu produktu przez klienta, Sprzedawca w ramach
realizacji umowy z klientem może przesłać na adres poczty
elektronicznej (wskazanej przez klienta) zaproszenie do wypełnienia
ankiety w celu otrzymania jego opinii o dokonanej sprzedaży. Klient
posiada prawo do przekazania swej opinii poprzez wypełnienie
przedmiotowej ankiety, jednakże przekazanie opinii jest dobrowolne.
19.Klient publikując ocenę lub komentarz dotyczący produktu wyraża
zgodę na opublikowanie w Serwisie jego imienia jako oznaczenia autora
komentarza lub oceny.
20. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do
działań bezprawnych.
21. W celu rozwiania wątpliwości Sprzedawca wyjaśnia, że usługa
wyrażania opinii o produkcie przeznaczona jest do wyrażania osobistej,
subiektywnej oceny produktu przez co należy rozumieć ocenę jego
jakości i funkcjonalności, co umożliwić ma przede wszystkim ułatwienie
decyzji o jego ewentualnym zakupie innym Klientom Sklepu. Opinia
może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w
Sklepie.
22.Usługa dodawania opinii nie jest przeznaczona do wyrażania
jakichkolwiek opinii nie związanych bezpośrednio z zakupionym przez
Klienta produktem, dlatego też wszelkie opinie nie odnoszące się
wprost do informacji o danym produkcie będą przez Sprzedawcę
niezwłocznie kasowane.
23. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej
autora.
24.Sprzedawca nie stosuje ukrytych algorytmów wpływających na ranking
produktów.
25. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z
Regulaminem.


8. PŁATNOŚCI


1. Płatność za Produkt w Sklepie internetowym odbywa się za pomocą :
a) przelewu elektronicznego lub karty płatniczej za pośrednictwem serwisu
PayU (w tym PayPo i Twisto) eCard
b) płatność gotówką za pobraniem (płatność przy odbiorze)
c) przelewem tradycyjnym - przy dokonywaniu przelewu Klient powinien użyć
numeru zamówienia jako tytułu płatności, przelewu należy dokonać na
poniższe dane:
Zakład Złotniczy
ul. Plac Zwycięstwa 6
86-010 Koronowo
nr konta : 71814400052001000524870001
dla płatności zagranicznych: Swift Code: GBWCPLPP
2. W przypadku dokonania wyboru jako sposobu zapłaty przelewu
tradycyjnego, przelew należności dotyczący danego Zamówienia powinien
zostać dokonany w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. W
przypadku niedokonania płatności w powyższym terminie Zamówienia
zostanie anulowane i nie będzie realizowane. Dniem dokonania płatności
jest dzień zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym
Sprzedawcy.
3. W przypadku anulowania części lub całości zamówienia, zwrot płatności
na rzecz klienta następuje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie
14 dni od dnia anulowania – w całości lub odpowiedniej części ceny,
odpowiednio.
4. Zwrot płatności następuje przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył klient– chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu (w tym na
zwrot na inny rachunek bankowy).


9. CENA PRODUKTÓW


1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i zawiera
podatki, w tym podatek od towarów i usług (cena brutto).
2. Informacje o cenie Produktu, cechach oraz istotnych właściwościach
Produktu dostępne są w Sklepie i zamieszczone przy prezentowanym
Produkcie.
3. Sprzedawca wyświetla cenę produktu lub usługi w sposób jednoznaczny
oraz niebudzący wątpliwości. W każdym przypadku informowania o
obniżeniu ceny produktu lub usługi obok informacji o obniżonej cenie (np.
obniżonej na skutek wprowadzenia czasowych promocji) w sklepie
internetowym, Sprzedawca wyświetla najniższą ostatnią cenę Produktu
dostępnego na stronie internetowej sklepu online w ciągu ostatnich 30 dni
przed zastosowaniem obniżki ceny. Informacje o historycznych cenach
dostępne są na żądanie klienta poprzez kontakt mailowy:
kontakt@zakladzlotniczykoronowo.pl
4. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena podana w Koszyku w podsumowaniu
Zamówienia w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem
Sklepu.
5.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów
prezentowanych w Sklepie, wycofania oraz wprowadzania nowych
Produktów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienie/a, które
zostało złożone przed datą wejścia w życie, którejkolwiek ze zmian, o której
mowa powyżej.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian cen
Produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania promocji, rabatów i
wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie
wpływa na Zamówienia złożone przed zmianą ceny, warunków promocji,
rabatów lub wyprzedaży. Czas akcji promocyjnych jest ograniczony. Rabaty i
promocje nie sumują się. Promocje, rabaty i wyprzedaże obowiązują w
okresie i na warunkach wskazanych każdorazowo w opisie danego Produktu
w Sklepie. Promocja, rabat lub wyprzedaż trwa do godziny 23:59 ostatniego
dnia ich obowiązywania. Ceny promocyjne, rabatowe lub wyprzedażowe są
uwzględniane i obowiązują wyłącznie w odniesieniu do Produktów
zamawianych za pośrednictwem Sklepu.
7. Klient może przeglądać Produkty według ich kategorii lub korzystając z
wyszukiwarki.
8. Realizacja Zamówienia jest możliwa pod warunkiem dostępności Produktu w
Sklepie. Sprzedawca wykonuje czynności mające na celu zapewnienie
dostępności produktów prezentowanych w Sklepie Internetowym. W
wyjątkowych przypadkach, w szczególności w razie jednoczesnego złożenia
Zamówienia na ten sam Towar przez wielu Klientów, może się zdarzyć, że
dany Towar nie jest faktycznie dostępny. W takim przypadku Klient z uwagi
na niemożliwość spełnienia świadczenia otrzyma informację o braku
możliwości zrealizowania Zamówienia (na podstawie przepisów właściwych
Kodeksu Cywilnego, w tym mogą mieć zastosowanie art. 493-495 Kodeksu
Cywilnego).


10.DOSTAWA


1. Dostawa Towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie
składania Zamówienia.
2. Czas Realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, a w okresie
promocyjnym oraz przy zamówieniach personalizowanych czas ten może
ulec wydłużeniu o czym klient zostanie poinformowany drogą mailową,
niezależnie od ilości zakupionych produktów. Realizacja Zamówienia
rozpoczyna się po:– przelew bankowy – po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę,– płatność przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą – po
potwierdzeniu otrzymanym przez Sprzedawcę od operatora płatności.
3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań aby termin realizacji i wysyłki
zamówienia był jak najszybszy.
4. Po ww. czasie realizacji zamówienia, towar wydawany jest przewoźnikowi.
Termin wysłania przez nas zamówienia wynosi maksymalnie do 2 dni
roboczych liczonych od momentu skompletowania i nadania Zamówienia
przez Sprzedawcę (od momentu oznaczenia w systemie statusem
wysłane).
5. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przy pomocy firmy
kurierskiej, paczkomatów, możliwy jest także odbiór osobisty po
wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą za pośrednictwem drogi
mailowej bądź numeru kontaktowego.
6. Koszty dostawy są dokładnie określone podczas składania zamówienia i
widoczne pod listą wybranych produktów. Całość zapłaty klienta stanowi
suma ceny wszystkich zamówionych produktów i kosztu dostawy.
7. Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
oraz Unii Europejskiej.
8. Czas trwania dostawy po odebraniu przesyłki przez przewoźnika zależny
jest od rodzaju wybranego przez klienta sposobu dostawy i określana jest
przez regulaminy poszczególnych przewoźników.
9. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi
istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez
przesłanie Klientowi potwierdzenia na podany adres e-mail oraz poprzez
dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia lub
specyfikacji Zamówienia lub paragonu lub faktury VAT.


11.REKLAMACJE DOTYCZĄCE ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY ZA
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ


1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem
Konsumenta, jeżeli sprzedany produkt nie jest zgodny z umową, są
określone w Ustawie o Prawach Konsumenta.
2. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów pozbawionych
wad fizycznych i prawnych, chyba że z opisu Produktu wynika, że Produkt
nie jest pełnowartościowy. Domniemywa się, że brak zgodności produktu
z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili
dostarczenia produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie
zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można
pogodzić ze specyfiką produktu lub charakterem braku zgodności
produktu z umową.
3. Przed odebraniem przesyłki z zakupionym Produktem Klient powinien
sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W
przypadku stwierdzenia uszkodzeń Klient jest uprawniony do odmowy
przyjęcia przesyłki, a następnie kontaktu ze Sprzedawcą, w celu ustalenia
dalszego sposobu postępowania.
4.
W przypadku wad Produktu Sprzedawca odpowiada wobec Klienta,
będącego Konsumentem, z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za
niezgodność towaru z umową za wady na zasadach określonych w art.
43a-43g Ustawy o prawach konsumenta
5. Opis każdego produktu w Sklepie zawiera określenie jego właściwości
oraz parametrów technicznych.
6. Sprzedawca jeśli wymaga tego produkt udostępnia Klientowi informację
o sposobie korzystania z zakupionego produktu, w formie dokumentu
dołączonego do produktu albo w formie informacji opublikowanej na
stronie internetowej sprzedawcy lub przesłanej w pliku PDF, w
skierowanej do Klienta wiadomości e-mail. Przedmiotowa informacja
określa także zasady konserwacji zakupionego produktu.
7.
Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w
szczególności jego:
a. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność;
b. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny
Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej
w chwili zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
8. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się produktu tego
rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm
technicznych lub dobrych praktyk;
2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i
bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi
również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru
tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod
uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez
Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich
imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że
Sprzedawca wykaże, że:
a. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie,
nie mógł o nim wiedzieć,
b. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z
zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało
złożone, lub w porównywalny sposób,
c. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o
zawarciu umowy;
3. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których
dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
4. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca
udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy i odpowiadać opisowi
takiej próbki lub takiego wzoru.
9. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego
naprawy lub wymiany.
10. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub
Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany,
jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową w sposób
wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są
niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może
on odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z umową.
11.Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się
wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności
produktu z Umową, wartość produktu zgodnego z Umową oraz
nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany
sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową.
12.Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od
chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o
braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla
Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim
Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w
szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i
materiałów, ponosi Sprzedawca.
13.Konsument udostępnia Sprzedawcy produkt podlegający naprawie lub
wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta produkt na swój koszt.
14. Jeżeli produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku
zgodności produktu z umową, Sprzedawca demontuje produkt oraz
montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca
wykonanie tych czynności na swój koszt.
15.Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z
produktu, który następnie został wymieniony.
16.Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć
oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a. Sprzedawca odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z umową
zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o Prawach Konsumenta;
b. Sprzedawca nie doprowadził produktu do zgodności z umową zgodnie
z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o Prawach Konsumenta;
c. brak zgodności produktu z umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową;
d. brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania
ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o Prawach
Konsumenta;
e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że
Sprzedawca nie doprowadzi produktu do zgodności z umową w
rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
17. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z
umowy, w jakiej wartość produktu niezgodnego z umową pozostaje do
wartości produktu zgodnego z umową. Sprzedawca zwraca
Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia
ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
18.Konsument nie może odstąpić od umowy i żądać zwrotu ceny za produkt,
jeżeli brak zgodności produktu z umową jest nieistotny. Domniemywa
się, że brak zgodności produktu z umową jest istotny.
19.Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych produktów
dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od
umowy jedynie w odniesieniu do tych produktów, a także w odniesieniu
do innych produktów nabytych przez Konsumenta wraz z produktami
niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby
Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie produkty zgodne z umową.
20.W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca produkt
Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
produktu lub dowodu jego odesłania.
21. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził
się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami.
22. Konsument może powstrzymać się z zapłatą ceny do chwili wykonania
przez Sprzedawcę obowiązków wynikających z art. 43d i art. 43e Ustawy o
Prawach Konsumenta.
23.Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność produktu z umową sprzedaży
jeśli Konsument najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży, dostał
wyraźną informację o tym, że nabywany produkt jest
niepełnowartościowy (np. produkt z uszkodzeniem, zabrudzeniem, etc.)
zaakceptował brak konkretnej cechy produktu.
24. Reklamację produktu Klient składa poprzez wysłanie reklamowanego
produktu na adres Sprzedawcy umieszczając w przesyłce także treść
zgłoszenia reklamacyjnego, konsument alternatywnie może uprzednio
poinformować mailowo Sprzedawcę wysyłając reklamację mailem.
Zgłoszenie reklamacyjne dokonane może zostać przez Klienta z
wykorzystaniem
opracowanego przez Sprzedawcę Formularza
Reklamacyjnego - przy czym stosowanie formularza nie jest obowiązkowe.
W przypadku gdy Klient rezygnuje z możliwości skorzystania z Formularza
Reklamacyjnego zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego w
formie pisemnej, określając w miarę możliwości (co oznacza, iż wymogi
podane w niniejszym punkcie mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają
na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu
reklamacji):
1. dane identyfikacyjne (imię i nazwisko,) dane kontaktowe (e-mail, numer
telefonu) oraz dane adresowe (adres) pozwalające na prawidłowe
przeprowadzenie procesu reklamacyjnego,
2. oznaczenie reklamowanego produktu, daty jego zakupu, a także
oznaczenia dokumentu potwierdzającego zakup (faktury VAT/paragon),
co znacznie przyspieszy proces reklamacyjny,
3. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady/niezgodności Produktu z
umową,
4. żądanie Klienta tj. żądania sposobu doprowadzenia produktu do
zgodności z umową sprzedaży (naprawa albo wymiana) lub oświadczenia
o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży,
5. ewentualne oznaczenie rachunku bankowego na który nastąpić ma
zwrot uiszczonej ceny.
6. informacji o tym, czy Klient posiada status przedsiębiorcy na prawach
Konsumenta,
25. Zaleca się aby reklamowany produkt był czysty, co znacznie przyśpieszy
rozpoznanie zgłoszenia reklamacyjnego.
26.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji dotyczącej
Produktu w terminie do 14 dni.
27. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku gdy z powodu
podania przez Konsumenta błędnych danych adresowych, imiennych lub
błędnego numeru rachunku bankowego, (i) przesłanie Produktu wolnego
od wad lub dokonanie zwrotu ceny nie będzie możliwe, (ii) dojdzie do
opóźnienia w tym zakresie (iii), zwrot ceny zostanie dokonany na
rachunek bankowy nienależący do Konsumenta albo (iv) Produkt wolny
od wad zostanie przesłany na adres nienależący do Konsumenta.
28. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta,
jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa na
terytorium Polski. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o
takim charakterze, zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na
terytorium Polski prawa, a w szczególności kodeksu cywilnego.
29. Konsument może wykonywać uprawnienia z tytułu odpowiedzialności
sprzedawcy za niezgodność towaru z umową niezależnie od uprawnień
wynikających z gwarancji producenta. W przypadku, gdy Produkt jest
objęty gwarancją, informacja na ten temat każdorazowo znajdzie się w
opisie Produktu w Sklepie. Szczegółowe warunki wykonywania uprawnień
z tytułu gwarancji, o której mowa w niniejszym ustępie, znajdują się w
karcie gwarancyjnej dołączanej do Produktu objętego przedmiotową
gwarancją.
30.Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:
a) listownie, na adres:
Zakład Złotniczy
ul. Plac Zwycięstwa 6
86-010 Koronowo
z dopiskiem Sklep internetowy – reklamacja
Jednocześnie prosimy w miarę możliwości o wcześniejszy kontakt
mailowy na adres : kontakt@zakladzlotniczykoronowo.pl
31.Przykładowy wzór formularza reklamacji z rękojmi można pobrać ze
strony sprzedawcy.
32.W przypadku wystąpienia wady Produktu Sprzedawca może odpowiadać
względem Przedsiębiorców na podstawie przepisów o rękojmi na
podstawie art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego.
33.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód
oraz utraty zysków wobec Przedsiębiorcy, o ile powyższa szkoda nie
została wyrządzona umyślnie przez Sprzedawcę.
34.Dla uniknięcia wątpliwości, postanowień ust. 32-33 powyżej nie stosuje
się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona
dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.


12.ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY


1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza
lokalem przedsiębiorcy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w
którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna
niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować
Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze
jednoznacznego oświadczenia np. pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres:
kontakt@zakladzlotniczykoronowo.pl
lub pocztą tradycyjną na adres:
Zakład Złotniczy
ul. Plac Zwycięstwa 6
86-010 Koronowo
z dopiskiem Sklep internetowy – odstąpienie
aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłanie
informacji dotyczącej wykonania przysługującego Klientowi prawa do
odstąpienia od umowy nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy.
4. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia do którego, dołączony był
gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy
gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę
zwróconych rzeczy pomniejszonych o wartość gratisu – zgodnie z ceną
gratisu.
5. Skutki odstąpienia od umowy
a) Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia
otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży,
zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym cenę
zakupu Produktu i koszty dostawy Produktu do Konsumenta. W każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany
o decyzji klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności
zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył
Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze
zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia
dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
b) Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy na swój koszt
niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił
od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na
adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
c) Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje między innymi
Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których
Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji
Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art.
38 Ustawy o Prawach Konsumenta)
d) Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób
dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez
Sprzedawcę. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
e) w przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmowała więcej niż 1 Produkt, zaś
Konsument odstąpił od Umowy sprzedaży jedynie w części (w zakresie
niektórych Produktów objętych Umową sprzedaży), Sprzedawca jest uprawniony
do dokonania zwrotu kosztów dostawy proporcjonalnie do zakresu, w jakim
Konsument odstąpił od Umowy sprzedaży. W takim przypadku Sprzedawca
zwraca Konsumentowi taką część kosztów dostawy, jaka odpowiada liczbie
zwracanych Produktów w stosunku do łącznej liczby Produktów objętych daną
Umową sprzedaży.
f) W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko
bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, czyli koszty przesłania Towaru do
Sprzedawcy.
g) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
h) Adres na który Klient dokonuje zwrotu towarów to:
Zakład Złotniczy
ul. Plac Zwycięstwa 6
86-010 Koronowo
6. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy można pobrać ze
strony sprzedawcy.
7. Postanowienia zawarte w niniejszym § 9 Regulaminu dotyczące
konsumenta stosuje się zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta
od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia, również do
Kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
8. Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługuje prawo odstąpienia od
umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą.
9. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej
z Klientem będącym Przedsiębiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od
dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy sprzedaży w tym wypadku może
nastąpić bez podania przyczyny i nie stwarza po stronie Klienta będącego
Przedsiębiorcą żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
10. Konsument, który utworzył Konto Klienta, może w terminie 14 dni
odstąpić od umowy o prowadzenie Konta Klienta bez podawania
przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane
przez przepisy prawa (co stanowi ustawowe prawo odstąpienia
przysługujące Klientom, którzy są Konsumentami). Bieg terminu do
odstąpienia od umowy o prowadzenie Konta Klienta rozpoczyna się od
dnia, w którym Klient uzyskał dostęp do treści cyfrowych lub usługi
cyfrowej.


13.POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA
ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi,
Konsument ma możliwość:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a
Sprzedawcą,
c) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw
konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych
zadań należy ochrona konsumentów.
2. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń,
Konsument
może
szukać
na
http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
stronie
internetowej
3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która
dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia
sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


14.DANE OSOBOWE


1. Dane osobowe Klienta zarejestrowane w Sklepie są przetwarzane przez
Sprzedawcę jako administratora danych przetwarzane są zgodnie z
obowiązującym prawem polskim i unijnym, w szczególności z
rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) w celach związanych z transakcjami dokonywanymi w
ramach Sklepu oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych
interesów realizowanych przez Sprzedawcę, a także na podstawie zgody
Klienta – w celach zgodnych z treścią udzielonej zgody, w tym w celach
handlowych i marketingowych.
2. Administratorem danych osobowych (w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO)
Klientów, w tym Użytkowników korzystających z funkcjonalności Sklepu,
jest Sprzedawca, to jest Janusz Grudniewski, Roman Rogoziński wspólnicy
spółki cywilnej Zakład Złotniczy, ul. Plac Zwycięstwa 6, Koronowo 86-010,
NIP spółki cywilnej: 5540091747
3. Dane osobowe wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówień oraz
pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o
nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep
i
nie będą udostępniane innym
www.zakladzlotniczykoronowo.pl
podmiotom.
4. Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w
celach wskazanych w pkt. 1 powyżej.
5. Podanie danych osobowych przez Klienta w Sklepie jest dobrowolne, lecz
niezbędne do dokonywania transakcji w ramach Sklepu. Brak podania
danych osobowych uniemożliwia utworzenie konta w Sklepie oraz
dokonywanie transakcji w ramach Sklepu. Nie dotyczy to przetwarzania
danych dla celów handlowych i marketingowych, które dokonywane jest
tylko w przypadku dobrowolnego wyrażenia zgody, niezależnie od
transakcji w ramach Sklepu. W naszym sklepie internetowym
umożliwiamy logowanie się za pomocą konta w wybranych serwisach
społecznościowych (np. Facebook, Google). Skorzystanie z tej funkcji jest
dobrowolne. W przypadku logowania przez media społecznościowe,
otrzymujemy od wybranego serwisu społecznościowego jedynie te dane,
na których udostępnienie wyraziłeś zgodę w ramach swojego profilu (np.
imię, nazwisko, adres e-mail etc.). Zakres udostępnianych danych jest
określony przez politykę prywatności danego serwisu oraz Twoje
ustawienia prywatności w tym serwisie .Dane te są wykorzystywane
wyłącznie w celu utworzenia i obsługi konta użytkownika w naszym
sklepie oraz realizacji zamówień. Nie publikujemy żadnych informacji na
Twoim profilu społecznościowym bez Twojej wyraźnej zgody. Podstawą
prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność
do wykonania umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda użytkownika)
w zakresie, w jakim dotyczy to danych udostępnianych przez serwis
społecznościowy.
6. Klientowi przysługuje prawo żądania od Sprzedawcy dostępu do danych
osobowych go dotyczących, prawo ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
7. Klientowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
8. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji
zamówień, usług, działań marketingowych oraz innych usług
wykonywanych dla Klienta. Dane osobowe będą usunięte w
następujących przypadkach:- kiedy osoba, której dane dotyczą zwróci się o ich usunięcie lub wycofa
udzieloną zgodę;- kiedy osoba, której dane dotyczą nie podejmuje działań przez ponad 10
lat (kontakt nieaktywny);- po uzyskaniu informacji, że przechowywane dane są nieaktualne lub
niedokładne.
9. Niektóre dane w zakresie: adres e-mail, imię i nazwisko, mogą być
przechowywane przez okres kolejnych 3 lat dla celów dowodowych,
rozpatrywania reklamacji, skarg oraz roszczeń związanych z usługami
świadczonymi przez Sklep Internetowy – dane te nie będą
wykorzystywane do celów marketingowych.
10.Dane dotyczące zamówień Towarów i usług płatnych, konkursów i
programów lojalnościowych będą przechowywane przez okres 5 lat od
daty dostarczenia zamówienia.
11.Dane dotyczące Klientów niezalogowanych przechowujemy przez czas
odpowiadający cyklowi życia zapisanych na urządzeniach plików cookies
lub do czasu ich usunięcia w urządzeniu Klienta przez Klienta.
12.Twoje dane osobowe dotyczące preferencji, zachowań i wyboru treści
marketingowych mogą być wykorzystywane jako podstawa do podjęcia
zautomatyzowanych decyzji w celu określenia możliwości sprzedażowych
Sklepu internetowego..
13.Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących go
danych osobowych narusza przepisy prawa.
14.Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w formie profilowania
analitycznego,
sprzedażowego oraz marketingowego, w celu
dostosowania materiałów kierowanych przez Sprzedawcę do potrzeb i
zainteresowań Klienta oraz w celu dokonywania pomiarów, które pozwolą
Sprzedawcy na udoskonalenie świadczonych przez niego usług.
Odbiorcami danych osobowych mogą być między innymi:- Janusz Grudniewski, Roman Rogoziński wspólnicy spółki cywilnej Zakład
Złotniczy, ul. Plac Zwycięstwa 6, Koronowo 86-010, NIP spółki cywilnej:
5540091747, jako administrator danych osobowych, a także:- podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa
polskiego np. sądy lub organy administracji publicznej, organy państwowe,- banki i podmioty zapewniające płatności elektroniczne w celu niezbędnym do
wykonania umowy sprzedaży oraz w celu niezbędnym do obsługi płatności
związanych z zawarciem i wykonaniem umowy sprzedaży,- podwykonawcy, dostawcy lub zleceniobiorcy działający na rzecz Sprzedawcy w
celu przygotowania, produkcji, konfekcjonowania, pakowania i wysyłki
produktów będących przedmiotem umowy sprzedaży,-
podmioty świadczące usługi IT oraz dostarczające oprogramowanie
informatyczne,- biura rachunkowe świadczące usługi finansowo-księgowe,- biegli rewidenci lub firmy audytorskie wykonujące audyt sprawozdań
finansowych,- kancelarie prawne świadczące usługi doradztwa prawnego,- operatorzy pocztowi i podmioty świadczące usługi kurierskie;
15.Wszystkie podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych
osobowych, przetwarzają dane osobowe na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartej ze Sprzedawcą i
wyłącznie zgodnie z poleceniami Sprzedawcy.
16.Administrator starannie dobiera podmioty, z którymi współpracuje lub z
których usług korzysta przy przetwarzaniu danych osobowych, dążąc do
zapewnienia danym maksymalnej ochrony poprzez stosowanie
odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych
wymaganych przez przepisy prawa.
17. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym
współpracującym z www.zakladzlotniczykoronowo.pl (np. firma kurierska
realizująca dostawę zakupionych produktów, dostawca usług IT, firma
prowadząca windykację należności, firma rozsyłająca mailing itd.). Dane
nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza
Europejskim Obszarem Gospodarczym.


15.PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ


1. Wszelkie prawa do Sklepu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa
własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony
internetowej Sklepu, a także wzorców, formularzy, logotypów zdjęć
zamieszczonych na stronie Sklepu (za wyjątkiem niektórych logotypów i
zdjęć prezentowanych w Sklepie, do których prawa autorskie należą do
podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy.
2. Produkty świadczone przez Sprzedawcę, które dostępne są w Sklepie
stanowią własność intelektualną Sprzedawcy, są utworem w rozumieniu
ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie
prawnej.
3. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej
zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść
oraz zawartość strony www.zakladzlotniczykoronowo.pl stanowi
naruszenie prawa autorskiego przysługującego Sprzedawcy i skutkuje
odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
16.POLITYKA COOKIES
1. Za pośrednictwem strony internetowej mogą być gromadzone
informacje związane z logowaniem, tj. adres IP, rodzaj wyszukiwarki,
język, godziny dostępu oraz adres, strony, z której użytkownik został
przekierowany (tzw. pliki cookies).
2. Pliki cookies to dane informatyczne zapisywane w postaci plików
tekstowo-numerycznych, które są umieszczane w urządzeniach
końcowych użytkowników sieci Internet. Takim urządzeniem
końcowym może być telefon komórkowy, laptop, tablet. Pliki te są
wykorzystywane i umieszczane w trakcie łączenia się użytkownika sieci
Internet z daną stroną internetową.
3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika
Sklepu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator
Sklepu.
4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: dostosowania zawartości stron
internetowych Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji
korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają
rozpoznać urządzenie Użytkownika Sklepu i odpowiednio wyświetlić
stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
otworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób
Użytkownicy Sklepu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia
ulepszanie ich struktury i zawartości.
5. W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików
cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są
w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony
internetowej
lub
wyłączenia
oprogramowania (przeglądarki
internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu
końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików
cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6. W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: o
„niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług
dostępnych w ramach Sklepu, np. uwierzytelniające pliki cookies
wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach
Sklepu pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, na
przykład wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie
uwierzytelniania w ramach Sklepu; o „wydajnościowe” pliki cookies,
umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron
internetowych Sklepu; o „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające
„zapamiętanie”
wybranych przez Użytkownika ustawień i
personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego
języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki,
wyglądu strony internetowej itp.; o „reklamowe” pliki cookies,
umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych
bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron
internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza
przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
Użytkownicy Sklepu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień
dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w
szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę
plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź
informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu
Użytkownika Sklepu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach
obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania
(przeglądarki internetowej).
8. Operator Sklepu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies
mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach
internetowych Sklepu.
9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika
Sklepu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z
operatorem Sklepu reklamodawców oraz partnerów.
10.Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod
adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu
przeglądarki internetowej.
17.LOGI SERWERA
1. Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na
którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do
serwera zapisywane jest w logach serwera.
2. Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o
przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz.
Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
3. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami
korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej
identyfikacji.
4. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do
administrowania stroną a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza
osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.


18.POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Sprzedawca ma prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn, za które uważa się w szczególności zmianę przepisów prawa.
Zamówienia przyjęte do realizacji przed wejściem w życie zmian w
Regulaminie są realizowane na zasadach dotychczasowych.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania
ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku
dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków
umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym
czasie. W razie zmiany postanowień Regulaminu, w stosunku do Umów
zawartych przed wprowadzeniem zmiany stosowane będą postanowienia
Regulaminu w brzmieniu obowiązującym na dzień zawarcia Umowy.
4. Sprzedawca zastrzega sobie, w zakresie dopuszczalnym przez
obowiązujące przepisy, prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
Sprzedawca jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu w
zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z
uzasadnionych przyczyn. Za uzasadnioną przyczynę uznaje się w
szczególności:
 zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie w jakim taka zmiana przepisów
modyfikuje treść Regulaminu albo nakłada na Sprzedawcę
obowiązek określonej modyfikacji Regulaminu;
 Regulamin wymaga uzupełnienia, doprecyzowania lub modyfikacji
ze względu na przepisy prawa powszechnie obowiązującego na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub z uwagi na konieczność
stworzenia większej transparentności Regulaminu – w zakresie w
jakim uzupełnienie, doprecyzowanie lub modyfikacja Regulaminu
jest dopuszczalne przez przepisy prawa lub z uwagi na konieczność
zwiększenia transparentności Regulaminu;
 wydanie przez organy administracji publicznej decyzji lub aktów o
analogicznym charakterze, jak również wytycznych w jakim
dokumenty te modyfikują treść Regulaminu albo nakładają na
Sprzedawcę obowiązek określonej modyfikacji Regulaminu;
 wprowadzenie przez Sprzedawcę nowych funkcjonalności Serwisu
lub dokonanie modyfikacji ich dotychczasowego zakresu – w
zakresie w jakim nowe funkcjonalności modyfikują treść
Regulaminu;
 wprowadzenie przez Sprzedawcę nowych lub modyfikacja
istniejących systemów informatycznych – w zakresie w jakim
wpływają one na treść Regulaminu, a modyfikacja Regulaminu jest
obiektywnie niezbędna i bezpośrednio związana z wprowadzeniem
nowych lub modyfikacją istniejących systemów informatycznych;
 powstanie orzecznictwa sądowego lub administracyjnego, z
którego wynika, że treść Regulaminu jest sprzeczna z prawem – w
zakresie w jakim z punktu widzenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy
na prawach konsumenta proponowana zmiana Regulaminu jest na
jego korzyść.
5. Sprzedawca informuje Użytkownika o proponowanej zmianie Regulaminu
poprzez publikację w Serwisie:
 treści proponowanej zmiany Regulaminu;
 dacie wejścia w życie zmian Regulaminu;
 jednolitej treści Regulaminu po zmianach.
6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian adresów e-mail podanych w
Regulaminie. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią
zmiany Regulaminu.
7. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma
prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta
poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego
oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o
prowadzenie konta.
8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Januszem
Grudniewskim, Romanem Rogozińskim wspólnikami spółki cywilnej
Zakład Złotniczy, ul. Plac Zwycięstwa 6, Koronowo 86-010, NIP spółki
cywilnej: 5540091747 a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu
art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie
z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania
cywilnego.
9. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy [podmiotem
prowadzącym sklep internetowy] a Klientem, który nie jest konsumentem
w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje
poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę podmiotu
prowadzącego sklep internetowy.
10.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy
obowiązującego prawa, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach
konsumenta. Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom będącym
konsumentami korzystniejsze obowiązkowe i wymagane prawem
uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym Regulaminie,
odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane
przez konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące
dla Sprzedawcy.
11.Sklep internetowy zapewnia dostępność cyfrową zgodnie z wymogami
European Accessibility Act oraz WCAG 2.1 AA. Staramy się zapewnić
dostępność usług wszystkim użytkownikom, w tym osobom z
niepełnosprawnościami. Wdrożyliśmy odpowiednie rozwiązania
techniczne i przeprowadziliśmy audyt dostępności, a nasz zespół stale
monitoruje i aktualizuje platformę. W przypadku problemów z
dostępnością prosimy o kontakt pod adresem:
kontakt@zakladzlotniczykoronowo.pl


19.NOTA O PRAWACH AUTORSKICH DO REGULAMINU SPRZEDAŻY


Właścicielem wszystkich materialnych praw autorskich do wzorca niniejszego
Regulaminu Sprzedaży jest Wykonawca dzieła, który udzielił niniejszemu
sklepowi niewyłącznego i niezbywalnego prawa do wykorzystywania tego
Regulaminu Sprzedaży do celów związanych z własną działalnością handlową w
Internecie. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie wzorca niniejszego Regulaminu
Sprzedaży bez zgody Wykonawcy dzieła jest zabronione i może podlegać
odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl