Produkt dnia
Naszyjnik srebrny WIARA NADZIEJA MIŁOŚĆ
Naszyjnik srebrny WIARA NADZIEJA MIŁOŚĆ
50,00 zł 45,00 zł 40,65 zł 36,59 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Obsługiwane płatności
Reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 505596499.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego wypełniony i podpisany FORMULARZ reklamacyjny ( dostępny na naszej stronie) lub pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz poinformujemy o tym, że zgadzamy się na ewentualne rozwiązanie sporu pozasądowo oraz wskażemy, który podmiot będzie do tego właściwy.

 

W ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@zakladzlotniczykoronowo.pl lub telefonicznie: 505596499. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl